Griep prik 2020

Het is weer tijd voor de griepprik ! De griepprik wordt dit jaar gegeven op dinsdag 10 november op de praktijklocatie Herman Kuijkstraat 19 in Gelder... Lees meer >

Pneumokokkenprik 2020

Een pneumokok is een bacterie. Iedereen kan de bacterie bij zich dragen zonder er ziek van te zijn. Door niezen en hoesten komt de bacterie in de lucht. Als andere mensen die kleine druppeltjes inademen, kunnen ze besmet raken. Maar ook door zoenen of iemand aanraken na hoesten of niezen, kun je besmet raken. Vooral jonge kinderen en oudere mensen met minder weerstand w... Lees meer >

Op vakantie? Medicijn Paspoort mee!

Gaat u binnenkort op vakantie? Neem dan ook uw Medicijn Paspoort mee! Het Medicijn Paspoort bevat informatie over alle medicijnen die u gebruikt en over eventuele allergieën of contra-indicaties die voor een arts op uw vakantie bestemming van belang kunnen zijn. De informatie wordt zowel in het Nederlands als in het Engels weergegeven. Het Medicijn Paspoort kan gratis door all... Lees meer >

Check uw gezondheid

Als huisartsen zijn we vaak bezig met het behandelen van ziekten en aandoeningen de we liever zouden willen voorkomen. De laatste tijd komt er steeds meer aandacht voor preventie. Om onze patiënten bewust te maken van hun eigen gezondheidstoestand hebben we een nieuw onderdeel aan onze website toegevoegd: "Test mijn Gezondheid". U kunt dit item bereiken via de knop in het menu aan de linker zij... Lees meer >

Problemen met injectienaalden